ensam hemma

I helgen var han i strostaden. Det gillade han. Där fanns en stor hundgård som han spenderade väldigt mycket tid i, med dom andra stora hundarna.
När vi lämnade honom på hotellet för att vänja honom lite mer att vara ensam gick dock inte så bra... När jag kom upp hörde jag honom skälla väldigt mycket. När jag öppnade dören kom han med flygande fart mot mig och var jätteglad... Då tänker man ju hur detta ska fungera om han inte ens kan vara själv en halv timma..


Idag var det ingen som kunde komma hem från jobbet/skolan så fick vara ensam från kl 08.00 till 12.00!
När jag var utanför huset ställde jag mig för att kolla så han inte hade hoppat upp soffan som han gärna vill vara i på dagara o sova eller ngt annat galenskap. Men nej faktiskt inte! bebisen låg och sov på täcket i hallen :) Han blev förstås glad när jag kom, men efter 5 min la han sig och sov igen :D
Så varför han skällde så mycket på hotellet var väl för att städerskan var utanför.


Han lär sg saker väldigt snabbt! Det kan nog bero på för att han gillar mat så mycket som han gör hehhe :)



Sedan fick han mat och efter det gick vi en långpromenad.
Snö är nog det BÄSTA han vet!!! ...näst bästa...

HA DE BRA SÅ LÄNGE! (bilder kommer inom kort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0